zpět

Reportáž: Doga se svou show v Brně

Úderná hardrocková kapela Doga se letos v květnu chystá do studia připravovat novou desku. Ještě před tím však přijela představit svou novou koncertní show za svými věrnými fanoušky do Brna.

Koncert se odehrával v klubu Melodka, kde má Doga výborné zkušenosti z předešlých unplugged vystoupení, která zde měla v posledních dvou letech výbornou atmosféru, a jelikož loni o Vánocích frontman Izzi přislíbil zdejším fanouškům i plnohodnotný koncert s elektrickými kytarami na jaro roku 2011, rozhodl se tento slib dodržet a přivezl spolu se svými spoluhráči opět nadupanou show.
Peklo v Brně

Doga je známá tím, že každoročně připraví pro své fanoušky něco nového, ať už se jedná o změnu Izziho sukně, nového playlistu nebo propracované pódiové kulisy. Ty však v klubu Melodka, pro zdejší malé prostory nemohla naplno využít, a tak fanoušci mohli spatřit pouze originální stojan na mikrofon v podobě čertovské hlavy s démonickýma svítícíma očima, za kterým se skrýval neméně démonický potetovaný ďábel Izzi se svou kytarou. Ten spolu s ostatními muzikanty nasadil už od začátku pekelné tempo, když začal vystoupení vypalovačkou „Holka samosexuál“, a v něm pokračoval po většinu koncertu, aniž by dal kapele, či fanouškům nějak více vydechnout. Zazněly takové hity jako „Popojedem"," Jsem trochu divnej", "Já se na to…" nebo stará známá "Nejsi nevinná", což je doposud asi nejznámější hit této formace. Kapela zařadila do playlistu i hity, na které se už pár let nedostalo nebo se na ně tak trochu zapomínalo, a tak lidé mohli ocenit například výbornou skladbu "Dík za to málo" nebo např. písničky "Laně jdou", "Proti všem" nebo "Cannibal". Celé vystoupení bylo velmi dobře poskládané a oproti minulým letům dostalo ještě větší náboj a sílu. Doga hrála i o něco déle, než obvykle a také to přidalo na celkově dobrém dojmu z koncertu. Lidé se bavili, vytvořili opět skvělou atmosféru a teplota v klubu s přibývajícím časem stoupala.

V závěru koncertu už zaznívaly jen známé hity, přičemž jako přídavek se lidem dostaly od Dogy písně v podobě halekačky "Poletuju", při které zaplavily publikum nafukovací balonky nebo úspěšné hitparádové skladby "Nejsem rozumnej". Po necelé dvouhodinové show se kapela odebrala do zákulisí a zpocení fanoušci mohli být spokojení s takřka nepřetržitým nářezem, který do nich tahle severomoravska kapela za celou dobu nasypala.
Nová deska na obzoru

V květnu se tedy Doga chystá do studia, kde bude natáčet materiál pro svoji osmou řadovou desku. „1.května, tedy na svátek práce, nastupujeme do studia a doufáme, že koncem měsíce už bude vše dotočeno. Zatím máme přichystaných zhruba 15 – 16 písniček a nápadů, ze kterých budeme vybírat a na desku se jich ve finále dostane tak 11 – 12, jak je už ostatně zvykem na našich předešlých deskách. Nové CD bychom chtěli pokřtít v červnu, nejlépe na tradiční Noci plné hvězd v Třinci, pokud vše půjde podle plánu,“ řekl frontman kapely Roman „Izzi“ Izaiáš. "Název už máme taky, ale ten zatím neprozradíme," dodal. Nezbývá tedy, než se těšit na nový počin této tvrdě rockové čtveřice a pokud vše dobře dopadne, přineseme vám zde v nejbližších týdnech i rozhovor s kapelou, pořízený právě z průběhu natáčení nového alba.

----------------------------------------------------

Miniaplikace ----------------------------------------------------

Novinky | Články | Koncerty | Diskografie | Historie | Galerie | Videa | Download | Kontakty | Dogashop | Fanklub | Kecárna |